passion4network

artikelen

Tattersall, C.,  Manderveld, J.,  Berg, van den , B.,  Es, van R., Janssen, J., & Koper, R. (2005). Self Organising Wayfinding Support for Lifelong Learners. Education and Information Technologies, 10, 111-123.
Lees artikel  >

Brouns, F., Koper, R., Manderveld, J., Bruggen van, J., Sloep, P., Rosmalen van, P., Tattersall, C., Vogten, H. (2005). A first exploration of an inductive analysis approach for detecting learning design patterns. Journal of Interactive Media in Education, 14
Lees artikel >

Sloep, P., Hummel, H. & Manderveld, J. (2005). Basic Design Procedures for E-learning Courses. In R. Koper, R. & C. Tattersall (Eds) Learning Design: A Handbook on Modelling and Delivering Networked Education and Training (pp. 139-160). Berlin-Heidelberg: Springer Verlag.
Lees artikel >

Westera, W., Brouns, F., Pannekeet, K., Janssen, J., & Manderveld, J. (2005). Achieving E-learning with IMS Learning Design- Workflow implications at the Open University of the Netherlands. Educational Technology & Society, 8 (3), 216-225.
Lees artikel >

Hummel, H., Manderveld, J., Tattersall, C, & Koper, R. (2004). Educational Modelling Language and Learning Design: new opportunities for instructional re-usability and personalised learning. International Journal of Learning Technology, 1, 111-127.
Lees artikel >

Koper, E, J, R., & Manderveld, J. M. (2004). Educational modelling language: modelling reusable, interoperable, rich and personalised units of learning. British Journal of Educational Technology, 35 (5), 537-551.
Lees artikel >

Tattersall, C., Berg, van den, B., Es, van, R., Manderveld, J., & Koper, R. et al. (2004) Swarm-based adaptation: wayfinding support for lifelong learners. In Proceedings of the Third International Conference Adaptive Hypermedia and Adaptive Web-Based Systems, AH 2004. Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Lees artikel >

Gorissen, P., Manderveld, J., Benneker, F., & Cordewener, B. (2004). Surf/Six Leertechnologie in de Lage Landen. Utrecht: Surf.
Lees artikel >

Manderveld, J.M. (2004). State of the art Open Standaarden. In M. van Geloven, R. Koper, J. van der Veen (Eds). E-learning trends 2004: Standaarden, technologie en eigendomsrecht (pp. 10-12). Utrecht: Stichting Digitale Universiteit.
Lees artikel >

Hermans, H., Manderveld, J., & Vogten, H. (2003). Educational Modelling Language. In W. Jochems, J. van MerriŽnboer, & R. Koper (Eds.) Integrated e-learning: implications for pedagogy, technology & organization (pp. 80-99). London: RoutledgeFalmer.
Lees artikel >

Koper, E. J. R., Olivier, B., Manderveld, J.M. et al (2003). IMS Learning Design version 1.0 Specification. IMS Global Learning Consortium
Lees artikel >

Manderveld, J. M., & Hummel, H. G. K. (2003). Educational Modelling Language: Metamodel voor onderwijs. <!Element, 9, 4-10.
Lees artikel >

Hummel, H. G. K., Manderveld, J. M., Koper, E. J. R. (2002). Leertechnologie, de lego van innovatief onderwijs? Onderwijsinnovatie, 2, 8-12.
Lees artikel >

Hummel, H. G. K., Manderveld, J. M., & Weistra, H. (2002). EML van techniek naar didactiek. Opleiding & Ontwikkeling, 9, 30-31.
Lees artikel >

Acties
 
   
Quotes van onze klanten
 
english version
passion4learning duurzaam werken & leren diensten passion4network contact nieuwsbrief publicaties presentaties